The zoo en Glasshouse mountain

1 november 2018 - Glass House Mountains, Australië

Vandaag vroeg opgestaan om snel 2 1/2 uur te overbruggen zodat we om half 11 bij de zoo van Steve Urwin waren. Je weet wel the crocodile hunter die overleden is door de steek van een gevaarlijke vis. Zijn vrouw en 2 kinderen runnen nu de dierentuin in zijn nagedachtenis.  Ik ging er met name voor het zien van de koala's.  In het wild zijn we ze niet tegen gekomen. Gelukkig sliepen ze niet de gehele tijd. Ook heb ik ze mogen vasthouden en aaien. Ze zijn lekker zacht en laten makkelijk met zich zollen.  Verder nog meer dieren bekeken en natuurlijk naar de spectaculaire krokodillenshow  😉🦎

Het lukte ons om de hele dag daar zoet te zijn. Geert heeft de tamme volvet gemeste kangoeroes proberen nog wat vetter te mesten. 😞💥Daarna door naar onze eco logde in Glasshouse mountain.  We slapen in een omgebouwde treincoupé. Erg gezellig. Lekker zelf gekookt en zitten op onze eigen veranda. De volgende ochtend kregen we een heerlijk ontbijt bij de restauratiewagon.

Na het inpakken naar de dichtstbijzijnde parkeerplaats gereden voor onze laatste track in de bossen rondom de vulkaanbergen in Glasshouse mountain.  Na 2 uur zweten op weg naar Brisbane.

1. Jeannette:
    1 november 2018
    Dat ziet er weer fantastisch uit!! 😍😍😍
  2. Deborah:
    2 november 2018
    Haha goed bezig jullie!!!
  3. Josée en Rob van der Net:
    2 november 2018
    Zo'n koala en kangoeroe zijn toch iets aaibaarder dan zo'n slang krokodil!