Krokodillentocht en Geert ziek

15 oktober 2018 - Nitmiluk, Australiƫ

Vanochtend stond Geert op met rommelende darmen, dus iets verkeerd gegeten / gedronken. Dus vaak naar wc en alle drank komt er direct weer uit hoewel we nu wel 4 liter per dag moeten drinken. šŸ˜£šŸ˜·Meteen erg slap dus heb ik gereden.Ā

Om 9 uur stond de wetland tour met een boot gepland. 2 uur over het water met om de 300 meter Ā een krokodilšŸ¦Ž maar ook veel andere dieren gezien. Allerlei mooie vogels waarvan ik de namen al weer ben vergeten. Buffels, runderen vissen en diverse bomen / planten. Een aantal foto's hieraan toegevoegd. Ontzettend mooie tocht.Ā

Na toiletbezoek in totaal 350 km gereden naar een camping in het volgende park. Nitmiluk bij de plaats Katerine. Daar blijven we 2 dagen in een chalet met eigen kookgelegenheid. Geert meteen naar bedšŸ’¤ en ik aan de was en het koken. Doe ik ook een keer wat.šŸ˜šŸ˜—

Rijden ging prima, alleen deed ik wel steeds de ruitenwissers aan ipv de richtingaanwijzer.Ā

Van reisblog naar fotoboek
Laat een prachtig fotoboek afdrukken van je verhalen & foto's. Al vanaf ā‚¬ 21,95.
reisdrukker.nl

Fotoā€™s

1. Willy:
    he getsie Geert, even 2 dagen om bij te tanken. Beterschap
  2. Jeannette:
    15 oktober 2018
    Beterschap Geert! Hoop dat je gauw weer fit bent voor het volgende avontuur!!
  3. Kees.:
    15 oktober 2018
    Geert wilde ook wel eens kunnen slapen tijdens het rijden, en weet nu zeker dat Nicole ook prima de weg weet.