Nitmiluk nationaal park en rum jungle bungalow

17 oktober 2018 - Batchelor, Australië

Omdat Geert ziek is en de hele dag in bed ligt, dan wel op de wc verblijft,  ga ik vandaag in mijn eentje op pad. Eerst naar Catherine, naar de schildercursus gegeven door een aboriginal van de Dalabon stam. Hij vertelde ook zijn levensverhaal, geboren in het woud en opeens geconfronteerd ( als kind) met een witte man. Hij dacht dat het een geest was. Hij weet ook niet hoe oud hij is. Zijn naam kreeg hij van blanken. Lezen kon hij nog steeds niet maar wel schilderen en dus de geschiedenis van zijn volk vertellen. Mijn kunstwerk zie je bij de foto's. Ook kregen we les in vuur maken en speer werpen. Dat ging me minder goed af.

Daarna eten en medicijnen kopen en kijken hoe het met de zieke was. Geert is de hele dag in bed gebleven. Eind van de dag sloegen medicijnen aan en at hij weer wat. Dus rustig dagje op de camping verder. Noodweer begon toch om 16 uur. Werd het gelukkig iets minder benauwd. Volgende ochtend ben ik alleen om 7 uur een boottocht door de kloof gaan doen. Mooie rotspartijen. Daarna Geert opgehaald en op weg naar onze volgende bestemming. Eerst Naar Edith falls. Een klein watervalletje maar geen krokodillen dus heerlijk gezwommen. Geert ook weer bijna boven jan. Daarna doorgereden naar onze mooiste bestemming tot nu toe. RUM JUNGLE BUNGALOWS in junglestijl. Erg gezellig ingericht. Leuk zwembad en extra gezamenlijke zithoek. Hier ook weer een tropische regenbui, maar we zitten heerlijk op de veranda.

1. Leon:
    17 oktober 2018
    Geert is helemaal niet ziek, die wilde gewoon naar die RUM Jungle. Veel plezier en gezond blijven nu!
  2. Deborah:
    17 oktober 2018
    Wat een mooie trip zeg. Fijn dat Geert weer boven Jan is😜. Genieten van jullie verhaal en foto’s.
    Groet Arthur
  3. Irene:
    17 oktober 2018
    Balen dat Geert ziek was, en wat een prachtige omgeving.
  4. Josée en Rob van der Net:
    17 oktober 2018
    Hopelijk zet beterschap Geert door, zwemmend ziet hij er nog maar witjes uit!!
    Mooi "kunstwerk". Jammer dat Geert die tripjes niet mee kon maken.
  5. Margot:
    17 oktober 2018
    Wat een leuke dingen!! Mooi schilderij ook, al plekje thuis bedacht? Jammer dat pap er niet bij kon zijn. Maar gelukkig hebben jullie nog een hele reis tegemoet :D