2e dag Mission beach en rit naar Airlie beach

25 oktober 2018 - Airlie Beach, Australië

Een 2e dag in Mission beach. Heerlijk om helemaal bij te komen. Eerst later ontbeten op de veranda van het echtpaar Sue en Mike. Samen met nog een echtpaar. Je krijgt standaard een bakje divers fruit met cocossnippers. Voor je gezondheid. Oh wee als je dat ( Geert- de 2e dag) weigert. In principe krijg je dan geen full breakfast meer. 😣 Dat kon zijn ei met diverse zaken zoals spinazie - champignons - bacon etc. Smaakte heerlijk. Persoonlijk een pot zwarte thee onder een gehaakt hoedje. Verder zelfgemaakte bananencake of jam. Na het ontbijt kwamen de eigenaars er gezellig bij zitten. Leuke verhalen, ook van het ouder echtpaar ( 90 +) uit Brisbane. Ooit in 1963 geëmigreerd vanuit Engeland.

Maar ja we moesten die dag toch wel wat doen, dus zijn we een uur gaan lopen in het bos ( niets bijzonders) en een uur gewandeld langs het bijna verlate strand. Op een terrasje een uur!! gewacht op een tosti. Iets vergeten....

In de middag lekker gechild op ons eigen terras. 'S avonds de spaghetti van Sue  getest. Was heerlijk. Helaas diner in gezelschap van een net gearriveerd nederlands echtpaar. Niet echt onze types. ( we hebben het keurig gehouden😉)

Dag erna vroeg op omdat we 6 uur moesten reizen naar Airlie beach. Was weer veel te gezellig bij het ontbijt. Dus met moeite afscheid genomen.

Nu in 1 rechte lijn naar de nieuwe locatie. Ging prima. De bananen plantages en de rietsuikerplantages lieten we achter ons. Ook leuk om de speciaal gemaakte overstaplianen boven de weg te zien. ( zie foto)

Rond 17 uur op plek van bestemming. In totaal 516 km gereden. Dit keer een hele grote kamer met balkon en bad. Snel tickets gehaald voor onze dag zeilen morgen rond whitsands en nog wat extra zonnebrand ingeslagen.

Op het balkon kregen we zo bezoek van 3 kaketoes !!! ( Geert voelde zich niet geheel veilig😣)

1. Deborah:
    25 oktober 2018
    Je bent papegaaien inmiddels toch wel gewend Geert? Waanzinnig zeg die vogels aan je tafel!!😀😀😀
  2. Sheila:
    25 oktober 2018
    Het ziet er weer paradijselijk uit!
  3. Josée en Rob van der Net:
    26 oktober 2018
    Rob zou het fantastisch vinden die vogels op zijn platje.