Aankomst in Melbourne

3 oktober 2018 - Melbourne, Australië

Eindelijk is het zover.  Maandagochtend 1 oktober bracht Leon ons naar Schiphol. ✈Op het vliegveld was het erg stil en donker bij de incheckbalie.  Bleek de kofferband niet te werken. Dus koffer wegen en dan zelf aan het einde van de balie de koffers bij elkaar zetten. Men moest ze dus handmatig naar het vliegtuig brengen. Die man beloofde nog om goed op de koffers te passen. Blijkbaar kon hij er geen afstand van nemen, want Geert zijn koffer bleef achter en die krijgen we als het goed is donderdagochtend. Door dit koffergedoe vlogen we uiteindelijk 1 uur later dan gepland. Leverde gelukkig geen problemen op in Hong Kong. Ipv 4 uur wachten nu maar 3 uur wachten😉. Eerste vlucht duurde 12 uur. Het lukte mij om 4 films te kijken. En ja hoor Margot en Thijs. Ik heb nu ook Incredibles 1 en 2 gezien! Het eten kon beter. Wel voldoende maar niet echt lekker. Beetje Aziatisch natuurlijk. In Hong kong niets te doen. 2e vlucht liep soepel. Slapen lukte niet dus nog maar 2 films gekeken. Alle films gekeken die onlangs in de bioscoop hebben gedraaid en die ik nog wilde zien. 😁Om 22 uur dus geland op dinsdag 2 oktober in Melbourne. En toen dus voor niets op 2e koffer gewacht.🌏 Dan maar snel naar hotel. Prima in centrum. ( Batman 's hill on collins. ) Om 24 uur er in. Eindelijk kunnen slapen. 💤

1. Jeannette:
    3 oktober 2018
    Wat zal dát lekker zijn zo’n bed na zo’n lange reis!!!!
    Hopelijk is Geert’s koffer er snel en volgens ‘plan’ en kunnen jullie optimaal genieten! Veel plezier!!
  2. Margot:
    3 oktober 2018
    Haha goed zo mam. Toch wel handig zo'n lange vlucht. En had je incredibles 1 inderdaad al een keer ooit gezien of niet? Hopelijk slaapt het bed heerlijk :)
  3. Inez Brusse:
    3 oktober 2018
    En vandaag lekker shoppen voor Geert, maar ik zou mezelf ook niet vergeten 🤑.
    Ben benieuwd wat jullie van Melbourne vinden.
  4. Deborah:
    3 oktober 2018
    Zou die koffer lekker laten staan en gewoon alles nieuw kopen😜 Veel plezier in Melbourne xx
  5. Nicole Lindemulder:
    3 oktober 2018
    Incredibels nog nooit eerder gezien!!!
  6. Marion:
    4 oktober 2018
    Ohhhh hahahaha, gebeurd jullie weer. Nou shop till you drop zeg ik... 😂😂.