Dag 1 Melbourne

3 oktober 2018 - Melbourne, Australië

Toen de wekker om 9 uur ging hadden we ons liever allebei nog een keer omgedraaid. Maar ja, je wil ook wat van de stad zien. Geert in zijn heerlijke kloffie van de eerste 2 dagen en ik in een schoon outfit en beide zonder jassen en wandelschoenen op pad. Lekker wandelen op de boulevard langs de Yarra river tot aan Federation square. Leuke uitzichten. Alles modern ingericht. Daarna door naar het Olympia parc met natuurlijk de tennistempel Rod lever arena met in het park allerlei bronzen beelden van Australische tennishelden. Er waren wat oefenpartijen. Verder alles under construction.  De cricket ground gezien en toen maar snel de winkelstraten in. En die zijn er veel. En wat een junckfood overal. T shirt en adapter gescoord. Geluncht met pancake in Australische pub. In de namiddag nog de kleine haven gezien en heerlijk tapas gegeten in een leuk klein eettentje. Verder rustig aan gedaan om jetlag kwijt te raken.

1. Willy:
    3 oktober 2018
    Klinkt als een lekker ontspannen dagje. Geert heeft zo te zien nog een beetje moeite om zijn ogen open te houden ;-)
  2. Sheila:
    3 oktober 2018
    Het begin is gemaakt. Ben benieuwd naar het vervolg!
  3. Josée en Rob van der Net:
    3 oktober 2018
    Mooi begin, ben benieuwd of koffer inderdaad morgen aankomt.
    Toch lekker rustig al wat bekeken. Veel plezier.
  4. Marion:
    4 oktober 2018
    Heerlijk zeg! Avontuur is begonnen, benieuwd naar het vervolg van jullie reis. Genieten samen, grtz