Dag 2 Melbourne

4 oktober 2018 - Melbourne, Australië

Vandaag vroeg op om op tijd bij the lanes& arcades tour te zijn. Georganiseerd door the hidden secret tours. Lana , een ras Australische meid uit Perth was onze tourguide, erg enthousiast en informatief. Met nog 3 andere couples ( Canada. UK en Sydney) gingen we op pad in de diverse achterafstraatjes in het winkelgebied. Na een uur heerlijke chocolade ☕gegeten en gedronken. Je kunt hier trouwens overal chocolade kopen. Veel oude architecturen gezien van begin 1900. Graffiti. Leuke boutiques en de Australische band ACDC!!! Ter afsluiting geluncht met de groep en reisverhalen uitgewisseld. Erg gezellig. Daarna met zijn 2en op pad naar het monument voor de gevallenen uit de 2 wereldoorlogen. Maar het leukste, voor mij althans, was een bezoek aan Alice in Wonderland. 🐰Op onze knieën door de deur. Op theevisite en ik heb de rozen rood mogen schilderen😁♥️🥀. Daarna met een nostalgische tram de  stad rond op weg naar the market, die blijkbaar al vroeg sloot. Dus dan maar terug naar ons hotel. 👍De koffer was gearriveerd, dus Geert heeft nu geen stoppelbaard meer.😥