Grampians nationaal parc.

7 oktober 2018 - Cardigan, Australië

Eindelijk kangaroos in het wild gezien. En hoe. Ga gewoon kamperen in the middle of nowhere, bovenop een berg op een zeer primitieve camping  ( Smiths Mill )en ze komen gewoon uren om je camper gras zitten eten. Ook een emoe en een hert🦌 liepen daar vrij rond. Op de camping zelf voldoende plaats, een eigen picknick plek en een toilet( GAT in de grond) en een watertank. Heel erg stil en pikkedonker s nachts met het geluid van het wild om je heen. Dus heerlijk dat ik in de camper kan plassen en er niet uit hoef met mijn zaklampje. 😉

Ik schrok trouwens s nachts wel wakker. 😪De wagen schommelde helemaal en ik dacht dat er een kangarou of zo op het dak liep, dan wel tegen de wagen aan het duwen was. 🐾Bleek Geert naar ons te kleine toilet voor hem gegaan te zijn. .. pfff 😲. Het ging wat onhandig zeg maar.

Vanaf de camping een mooie hicke  gemaakt naar mackenzie falls.  Veel klimmen en klauteren over rotsen en de dag er na naar The Pinnacle geklommen. ( PIEK van een rots met mooi uitzicht) 2 x 3 uur zware tochten maar erg leuk. Ideaal lenteweer. De bossen zijn hier wel allemaal zwart geblakerd. Het lijkt veelal of je door een dood bos rijdt. Verder glooiend landschap met veel schapen. Wat koeien en veel gras en gele velden met .....

Daarna weer op de terugweg naar het plaatsje Ballarat. Op een kleine camping. Even snel een wasje doen. Nu 1 week onderweg.

1. Inez Brusse:
    8 oktober 2018
    Leuk om weer wat te horen van jullie!
    Enjoy
  2. Leon:
    8 oktober 2018
    Leuk om te lezen. Gaat helemaal goed zie ik. Fijn dat jullie het naar je zin hebben!
    Al weer een week. Zie je nog op Schiphol staan...met je koffers..
  3. Jeannette:
    8 oktober 2018
    Haha, Geert de kangaroe!!! :) Je maakt nog eens wat mee in zo'n camper!
    Het klinkt allemaal superleuk Nicole, wat een indrukken allemaal!
    Veel plezier!!
  4. Josée en Rob van der Net:
    8 oktober 2018
    Pas een week weg en al zoveel indrukken. Sommige foto's zou in Nederland kunnen zijn, zo vlak en wel een heel klein stroompje water wat naar beneden komt. Zal in andere seizoenen wel wat breder zijn. Zonde van je telefoon maar zo'n kaartje zou er toch uit moeten kunnen zou je denken. Vandaar dat Geert antwoordde op mijn appje over Els.
    Bijzonder, kangoeroes vlak bij je camper. Veel plezier.
  5. Irene:
    9 oktober 2018
    Wat een belevenissen. Mooi hoor zo kamperen in ‘het wild’.